Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Becca - 1 mars 2009 17:23

Mimer, vilka minnen! vissa kan man bara inte glömma.


Jag satt just och flummade runt på youtube, kom på att lyssna på lite gammal musik, eller gammal ska man väl inte säga, men musik jag brukade lyssna på förut.


Gud alla dessa låtar bara skriker: MIMERTIDEN!

Jag blir lite glad faktiskt när jag tänker tillbaka på den tiden. Och på alla människor. Vissa låtar förknippar man med vissa människor också. Gud, vilka fina minnen.


Låtar som påminner mig om mimer:

( ignorera dessa videos till låtarna, det är musiken jag menar )


Jimmy Eat World: http://www.youtube.com/watch?v=WMioq1SdS9A&feature=related


Goo Goo Dolls: http://www.youtube.com/watch?v=87Fkp1maBAo


Regina Spektor: http://www.youtube.com/watch?v=-W2MSX8amL0



Av Becca - 1 mars 2009 16:40

Idag var det teater rep som jag nyss kommit hem ifrån. Det var rätt trevligt att träffa alla.


Vi fick även rekvisita och kläder, vilket alltid är ett nöje. Jag plockade på mig en päls och massor av väskor. Sedan körde vi genomdrag och diskuterade alldeles för smala modeller, schlager festivalen och diverse annat. Dario passade även på att få glassplitter i foten, mums vad mysigt!


Nu är jag hemma och ska dricka te, sedan träffar jag Joao ( ja vi är tillsammans igen )


Later!


Av Becca - 1 mars 2009 00:28

Gud vad jag önskar att allt skulle få vara hur spontant som helst! hur hur huuuuur spontant som helst. Att alla ville lära känna varandra, att alla var öppna och trevliga... trevliga kanske man inte kan tvinga alla att vara. Men öppna i alla fall.


Ikväll var jag hos Fredrika, det var mysi, vi spelade ett spel med flaggor, jag och Maria åt salt och sedan bestämde jag att jag bannemig ska följa med på festival! jarå det ska jag. Jag tror faktiskt det ska bli skit kul. Dock hänger en jobbig börda över mig : sommarjobb. blä.


Nej men annars så, gud kan man få sommar nu eller? jag vill ha hur kul som helst och lära känna massor med nya spontana människor!


Jag längtar redan!

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards