Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Becca - 26 mars 2009 23:40

Varför sitter jag uppe nu för? va? va? vaaa?

Jo för att jag har varit på teaterrep tills klockan 10.30, detta betder att jag är helt uppe i varv och vet inte vart jag ska ta vägen. Vet inte varför, jag blir alltid sådan när jag kommer hem från teatern.


Ja så här sitter man och pular i sig en macka och ska dricka te, i hopp om att det får mig tröttare? nja för att jag är hungrig.


NEJ vet ni vad, det här går inte, ska jag orka leva imorgon så borde jag i alla fall försöka sova. Jag får räkna får nu igen.  KUL.


Sovgott!!!, I will not!

( hehehe klatchy RebiZ hehehe, skärp dig nu. )

Av Becca - 26 mars 2009 22:57

Jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte!


Varför ska det vara såhär, ska man slitas mellan denna jävla tro om att det kanske, kanskekanskekanske, finns någon form av hopp? Ska man gå runt och tänka att det är nog inte alls som det verkar, det är som jag vill att det ska vara? DET FUNKAR INTE!


Snälla, kan det inte bara få gå bra någon gång. Jag ber EN enda gång som slutar lyckligt. Nej det verkar inte så.



Av Becca - 26 mars 2009 19:23

Jag hetsäter en kiwi i väntan på att Lisl ska anlända. Vi ska promenixa till Konsert där vi ska repa. Repet börjar nio och slutar troligen någon gång efter 10. Tur säger jag bara, att jag inte har långt hem.


Har lite ont i axeln nu, jag tror det beror på yogan som vi körde på dansen idag. Jäklar du vad jobbigt det var, jag som trodde yoga var avslappnande, men det var det banne mig inte. Jag kommer känna varje muskel imorgon via träningsvärk. Men jag diggar yoga, det var jobbigt men otroligt skönt. tror jag ska anmäla mig på något pass någonstans.


Nu ska jag slänga i mig te och leta rätt på mitt manus, kan vara bra att ha ibland.


See you later alligator!



Av Becca - 26 mars 2009 17:25

  

Nuvarande besatthet(er)?

Bananbitar doppade i 70 procentig choklad, MUMS. Sedan är väl M.I.A och Xtreme " Te Extraño" musik som knarkas.


Vad är du bäst på att göra i köket?
Jadu, rätt bra är jag väl på lasagne, pasta med grekisk kycklinggryta och... och... kladdkaka?

Tar du tupplurar?
Nja, inte ofta.

Vem kramade du sist?
Matilda


Vilka är de finaste orden du vet?
Jag vet inte, det finns ju så många.



Vad är det värsta du vet?

Oj allt det där självklara så klart, krig, orättvisa, svält, fattigdom. Men sedan något jag intresserat mig mer för den senaste tiden: ORÄTTVISA mot KVINNOR! När vi kvinnor ska nöja oss med att få 4000 mindre i lön än våra manliga arbetskamrater enbart för att vi är kvinnor.



Vad var det sista du köpte?
Concealer från Body Shop.



Vad lyssnar du på just nu?

Ingenting... mamma som prasslar i köket med matvaror som hon plockar upp. Men jag känner starkt för att lyssna på "Snow on The 10th of May" med Marit.

Favoritväder?
Jadu, när det är riktig vinter sådär precis innan jul och det snöar, hur bra är inte det! Eller soligt höstväder med massor av fina färger på träden. Sedan så klart varmt sommarväder med riktigt mycket sol!


Vad skulle du döpa eventuella döttrar och söner?
Haha ja det vet de flesta i min vänskapskrets redan. Noah om det är en pojke, och Nalie om det är en tjej.


Vilka är dina bästa redskap?
Redskap? vad ska man svara här då. Min hjärna hjälper mig igenom det mesta måste jag säga, så det blir mitt svar.

Favoritresemål?
Karibien! Jag säger bara PUERRRRRTOO RICO!!! damn, jag ska tillbaka!

Nämn några saker du inte kan vara utan?
Folk jag älskar: min familj, Joao, alla kompisar som finns där för mig och jag för dom. Lycka. Spänning. Frihet. God mat. Choklad. Te. Film. Teater. Naturen. Musiken.


Vad skulle du vilja ha i dina händer just nu?
Ptja en check på 100.000 kronor som jag kan spendera på vad som helst, APU och så vidare. JA TACK!

Om du förvandlades till en känd person av motsatt kön, vem skulle det vara?
Travis McCoy, fast då skulle jag ju vara så jäklarns attraherad av mig själv...

Om du kunde åka varsomhelst i världen i en timme var skulle du åka?
På en inspelningsplats av en film, en riktigt bra film med sjukt bra skådisar och en sjukt bra regissör. På en inspelningsplats för en Pedro Almodóvar film troligtvis.



Vem skulle du vilja fastna i en hiss med?

Jag HATAR hissar. I så fall en människa som kan hjälpa mig ut ur hissen så fort som möjligt.

Favoritlukt?

Joao!!!!!!!! Choklad!!!! Mina parfymer. Nybakade brownies. Gott te.

Om du hade en tidsmaskin, vilket årtionde skulle du besöka då?

HUM. Svårt där. 60 talet kanske, jag skulle shoppa loss på allt snyggt. 80 talet också då i så fall.

Om du fick välja ett språk att kunna bara sådär, vilket skulle du välja?
Bara ett? Ja engelska kan man, svenska lika så... ( va? ). Så spanska är det språk som står här näst på listan. Sedan vore kinesiska inte så fel, med det tar vi sedan.


Så var det det där med att utmana folk... Ja Matilda då, Maria och... och... och... ja det var det. ( fast jag vet att dessa inte kommer göre listan ändå, haha )

Av Becca - 26 mars 2009 07:24

Idag fyller min man år och jag ville bara gratta honom!


Grattis världens bästa Joao! <3

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards