Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Becca - 25 mars 2009 21:59

Gud vad jag känner att insperation är på ingång. Ni vet insperation att skriva något riktigt bra och intressant, att verkligen känna att man kunnat sätta alla känslor på papper. Det händer inte ofta må jag säga, att jag lyckas skriva ner allt på ett så bra sätt menar jag. Men det där är något jag ska bli bättre på.


Just nu sitter jag och lyssnar på Talk Show Host med Radiohead. Riktigt bra låt och en riktigt sexig låt som jag och Matilda brukar säga. Men vadå, den är riktigt sexig. Det är något med musiken och instrumenten som göra att den bara blir så sensuell. Okej jag lägger ner det här nu. Men bra är den i alla fall.


Jag måste tillägga att jag ibland blir så förvånad över hur vissa människor kan göra sådant intryck på mig. Vissa människor som man först trodde var helt blaha, men som blir något helt annat. Intressant men också väldigt frustrerande och omöjligt.



Av Becca - 25 mars 2009 21:05

Godkväll, jag är allmänt trött och slö, riktigt slö. Borde plugga så hemskt mycket men jag orkar verkligen inte. Istället dricker jag te och glädjer mig över Tess och hennes glada nyhet.


Jag känner mig smått stressad just nu, vilket bidrar till brist på ork att plugga. Det är en ond circel, för jag blir stressad över att jag har massor av plugg som ska göras klart samtidigt som att jag har teaterrep och sedan föreställningar och sedan Joaos födelsedag. Ja ni fattar. Men när jag väl har yttepytte tid för att plugga, nej då säger min hjärna NEJ. Egentligen kanske jag är rysligt lat... jag vet inte.


Dagen har i alla fall varit rätt bra, jag fick min sovmorgon som jag hade längtat efter och det var sjukt uppskattat. Efter skolan åkte jag till Birsta, på samma buss som mig satt Karin. Vi delade samma uppfattning om de små fjortisar som satt två säten framför oss. Jag tror jag fick tinnitus av deras röst. Vad jag gillar mest med Karin är att hon inte är rädd för att uttrycka vad hon tycker, haha riktigt bra tjej.


Nej men det där med jobbiga små fjortisar som skriker efter uppmärksamhet varje sekund, det skulle kunna vara ett stort i-landsproblem. Varför i hela friden tror man att man drar åt sig positiv uppmärksamhet när man skriker över hela bussen. Nej små flickor, ni växer väl upp ni också. Dom var trots allt kanske 12 år, men ändå, snälla.


Nej nu ska jag inte sitta och irritera mig på små tjejer, istället ska jag koncentrera mig på att inte göra någonting alls,  över huvudtaget. Det låter hur bra som helst enligt mig!





Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards