Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Becca - 10 mars 2009 23:06

Jag har nyss drukit upp min kopp te, jag har nyss kollat färdigt på den dubbade serien jag laddade hem. Ja det lät lite udda kanske, hahaha, men så äre.


Jag sitter nu här och fryser, rätt så rejält. Funderar på om jag orkar gå och borsta tänderna?


Mm, jag antar att jag måste pallra mig till badisrummet och uträtta den sysslan, alltså att borsta tänderna.


Sedan blir det krama kudde som gäller, och det troligen tills kl 11.30 imorgon, eftersom jag har sooooooooovmoooooorgoooooon imorrn! Den ni!


Godnatt !!!

Av Becca - 10 mars 2009 20:42

Rebecca och Sanna i Grekland (Fokus på Rebeccas häxnäsa och läskigt spända blick på detta foto)


Hej säger en medelmåttligt glad Rebecca. Hon har just vinkat hejdå till sin Joao och nu sitter hon ensam kvar i sitt rum. I hennes ensamhet känner hon en stark attraktion till sin dator... darför sitter ni och läser detta just nu, för att min dator kallade på mig.


Ja jag tänkte väl att jag skulle dra igång och plugga nu när jag väl gjort allt annat som jag ville göra hellre än att plugga. Dock sker inte detta, alltså pluggandet. Istället måste jag erkänna lite udda fakta: Jag sitter just nu och söker efter grekisk musik på youtube.


Varför? ja idag så lyssnade jag på någon grekisk låt på Mätilds mp3. Jag fick längtan till Grekland, plötsligt såg jag planerna för summer 2010, då jag och my friends ska till Grekland ( om vi har tid och råd vill säga ). I allt detta planerande väckte en ännu större längtan efter Grekland och voila! here I am, suktande efter grekiska  instrument och wailande röster. MUMS PÅ GREKLAND!


Nej hurrni det var ju det där med att plugga också...

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards