Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Becca - 14 mars 2009 15:06

Det är väldigt fint väder ute idag, vill jag bara påpeka licksom. Vad annars? Jo jag vaknade imorse med min älskling brevid mig, mysigt tyckte jag! det tyckte nog han också tills jag klev upp för att äta frukost, men han ansåg att det var för tidigt.


Jag brydde mig väldigt lite om hans suckanden och vandrade i stället in i köket för att rosta bröd. Väl där så står jag och tittar ut genom köksfönstret som ett fån, otroligt glad över hur blå himmlen var och hur fint istapparna smälte. Lite, men bara lite, filosofisk blev jag i den stunden, nästan så att jag skulle kunnat skriva en dikt.


Nu har jag terroriserat min broder med ett mail (ja snarare en uppsatts) om allt jag missat i hans liv och han i mitt, sedan sist vi hördes. Ja, vadå man måste ju veta vad ens bror håller på med där borta i Britain. Sedan ringde syrran förut, hon frågade out of the blue om jag ville ha en scarf...

- En scarf??! ( tänkte jag )

Ja hon hade då shoppat loss i Shanghai och snarare köpt 20, 20!!!! olika scarfs i olika färger. Skämtsamt frågar jag vilka färger hon har att erbjuda mig, när jag nämner färgen rosa får jag svaret:

Nej jag tror inte jag har några rosa kvar. ( Observera "några rosa kvar" ) Hon hade då ett lager av scarfs... spciellt rosa.


Hahaha, nej nu ska jag sluta mobbas, jag tycker hon är jättesöt som vill ge mig en scarf, jag vill ha en. Så det så!


Kram på min söta syster!



Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards