Alla inlägg den 30 december 2008

Av Becca - 30 december 2008 23:45

Varför är gräset alltid grönare på andra sidan??? Och varför upptäcker man oftast om inte alltid, att gräset på andra sidan inte var så jäkla grönt som man trodde i längden?


Jag såg en film nu ikväll, The Dutchess, den var bra men mycket hemsk.

Den speglar exakt min rädsla för framtiden, dock inte i exakt format.

Jag är så rädd att jag ska ta beslut som jag kommer få ångra resten av livet, beslut som förbjuder mig ifrån att göra det jag vill, vara med den jag vill och så vidare.


Ibland vill jag bara slåts för frihet. Ibland känner jag mig rädd för framtiden och att jag inte ska få den frihet jag vill ha.


Kärlek, Trygghet och Frihet, är vad som är grunden till lycka för mig.


Ibland går dessa inte ihop, ibland måste man välja.

Men vad väljer man då?

Hej

Av Becca - 30 december 2008 19:51

Idag har jag:

  • vaknat klockan halv tio enbart för att åka till Sannas stall...
  • varit med Mätild och Joao på stan
  • hittat en skitsnygg klänning till Mätild
  • fått huvudvärk när jag irrade runt på ICA MAXI
  • tappat bort mig på ICA MAXI
  • funderat på när skylt systemet på ICA MAXI tänkte bli mer synligt?!

Ikväll ska jag:

  • göra en tacopaj tills imorgon
  • gå på bio med Sänni and Mätild

Nu ska jag kila iväg, puss och smek!

Av Becca - 30 december 2008 00:16

Jag hittade läppstiftet, nu kan alla andas ut, jag förstår att ni oroade er för min hälsa...


Läppstift och Tyll <3


Jaha jag borde ju egentligen sova nu, jag ska upp halv 10 imorgon, BLÄ aja nu skiter jag i det. Jag sover senare...

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards