Alla inlägg den 27 december 2008

Av Becca - 27 december 2008 22:34

GUDARS vad jag älskar åttiotalet, ja det vill säga till vissa del, eller delar av, MEN dom delar jag älskar dom älskar jag verkligen.


Ja en invecklad inledning, men om vi ska reda ut det här. MODET, ja modet på 80 talet var sjukt snyggt. Nu menar jag inte dom knallrosa tightsen och turkosa jumpsuits, nej mer Madonna och Cindy Lauper.


Sån där riktigt snyggt åttiotal som man bara vill klistra upp på väggen med en guldram, för det är så bra, så snyggt så perfekt!


Jag har dock hört att det var rivalitet mellan dessa damer, inte bara över musiken utan även om deras klädstil. Folk valde vilken dom ville se ut som Cindy eller Madonna. HUR I hela friden kan man välja det då undrar jag, hur väljer man, båda var ju skit snygga.


Blä vad jobbigt. Jag blir bara otroligt glad när jag ser Madonna iförd hundra armband och rosett i håret, eller Cindy i oranget hår och massor av halsband, eller Pat Benatar i en tyllklänning med ruffsigt hår! SLUTA var snygga.

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards