Alla inlägg den 18 december 2008

HBC

Av Becca - 18 december 2008 22:11

 Helena Bonham Carter


Åh jag bara ÄLSKAR henne! En ny favorit, och när jag får favoriter så stannar dom kvar mycket, mycket, mycket länge. Så kommer troligen denna göra. Kan man annat än älska henne?


Och hennes karaktärer är alltid så annorlunda och spännande att man börjar tro att hon är lite på det viset hon själv.


Helena Bonham Carter. Vacker kvinna med talang.



Av Becca - 18 december 2008 21:11

Idag firar jag 11 månader med mitt hjärta, Joao.


Min älskling!!! som är mysigats och snyggast!

Jag har inte träffat honom och umgåtts på snart en vecka, snyft, okej nej jag ljög. Det var kanske bara fyra dagar. Men vadå, det känns som evigheter. Min fina man, jag älskar dig så otroligt mycket, så är det bara <3


Nu till en helt annan sak, jag och min kära klass vann sång tävlingen idag på julfesten. Vi sjöng Santa Claus is coming to town, och sedan drog vi till med soulja boy dansen också: ÄR vi bra, eller är vi bäst?

Bäst enligt mig. Så vad fick vi för våran ypperliga show? En alladin ask kanske... Den ska ätas imorgon på julfikat!!! Jippie.


Hej jag såg en bra film på kinesiskan idag, hej jag fixade kinesiska provet med bravur!! Det ni.


Nej nu har jag sammanfattat dagens viktigaste nyheter och information i ett inlägg, tänkte att ni kanske ville bita i det lite.


Varse

Av Becca - 18 december 2008 07:23

Hej kärt folk. Ja vad gör jag uppe kl halv åtta på en torsdagsmorgon tänker ni?


Jo jag börjar ju halv nio med en spanska lektion så det är väl passande att vara vaken såhär dags?


N-E-J- inte om spanska lektionen är inställd.


Detta betyder att idag börjar jag 10.10 Vad gör jag uppe nudå?

Absolut ingenting. Jag bord egå och lägga mig igen, men jag kommer inte kunna somna om.


BLÄ, så går det när man kollar sin FC inkorg kl halv åtta på en torsdagsmorgon. TACK...


Kommunikation + Hedbergska = Sant

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards