Alla inlägg den 29 december 2008

Av Becca - 29 december 2008 23:53

Ja! Rebecca är lycklig. Varför? Därför:


  • Hon fick tag på Mätild som inte svarat på sms, telefon på hela dagen.
  • Hon har fixat skit snygga håraccessoarer med sitt tyll tyg.
  • Hon lyssnar på Madonna "into the groove"
  • Hon tänker på dom skitsnygga örhängena och ringarna hon hittade på Gina Tricot idag ( JA ni läste rätt GINA TRICOT, men jag lovar dom var snygga! )

Där emot är hon smått nere för att:


  • Hon hittar inte sitt fantastiskt snygga röda läppstift
  • Hon farar att läppstiftet är borttappat eller kanske slängt av misstag! VE OCH FASA!
  • Hon inser att Kitty Jutbring är skitsnygg och att hon själv aldrig kommer vara snygg i blonderat hår med inslag av rosa, grönt och blått ala Cindy Lauper.

P.S Vart i helvete är mitt röda läppstift?!!! hallå det är min länk till livet... eller njae kanske inte. Men ändå vart är det!!! PANIK.



Av Becca - 29 december 2008 20:14

Ja vad gör jag så här på kvällskvisten? Njae typ funderar, jag funderar på livet, samtidigt som jag har spenderat senatse halvtimman till att gå igenom okända människors bilddagböcker... wow, vad har jag för problem? kan jag inte fördriva tiden med någonting annat?


Mja okej då jag går och gör mig lite te och äter choklad praliner som pappa köpt...


FINT Rebecca mycket FINT.

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards