Alla inlägg den 26 december 2008

Av Becca - 26 december 2008 08:51

Igår satt min syster, jag och mina päron i soffan. Vi kollade på Pirates of the Caribbean 2. Det är alltid lika mysigt att se Johnny Depp i rollen som Kapten Jack Sparrow, mihi.


plötsligt utbrister min syster:


Syster: Men gud undra om det var han...

Jag: Han vad?! Vem?!

Syster: Ja han, vad heter han Rebecca, alltså inte i rollen utan på riktigt? (min syster pekar på tv:en och på Johnny Depp iförd Kapten Jack Sparrow dreads och tillbehörande kläder)

Jag: Vad han heter, du menar skådespelaren?

Syster: Ja

Jag: Johnny Depp heter han... Vadårå?

Syster: Nej för min kompis hade varit ute med båten i skärgården med sina kompisar förra sommaren, och då hade han (Johnny Depp) varit med. Han (Johnny Depp) kände tyligen mina kompisar.


EH!? vadå sa du att du sa sa du? Jaha tack för informationen, nästa gång dina kompisar åker ut och badar i svenska skärgården med Johnny Depp, ett litet tips: TA MED MIG!


Tack och bock.

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards