Alla inlägg den 6 december 2008

Av Becca - 6 december 2008 21:16

Ja vad ska man säga? Stillmarks blood is in tha vains, så vad kan man förvänta sig?


Jo att en fader just i skrivande tid stirrar på Dansbands Kampen... VA?

JO ni läste rätt, och jag con my hjärna har just intagit låtar som: "dag efter dag", "du ger mig bra vibbrationer" och "vad har du under blusen Ruth".


Sedan att min far också virrvlade in sig själv i mitt draperi påväg till mitt rum är också rätt underhållande.


Men vet ni vad, eftersom jag är släkt med denna man så borde jag inte säga så mycket. Jag vet mycket väl att jag själv virrvlar in mig i mitt draperi ibland.


Så nu har jag erkänt det och ja ni vet, jag är ju trots allt Rebolah Stillmark ;D

Av Becca - 6 december 2008 21:10

There’s always that one person that will always have your heart
You'll never see it coming cause you’re blinded from the start
Know that you’re that one for me, it’s clear for everyone to see

You'll always be my boo




Av Becca - 6 december 2008 18:21

Mina nya skor


Goddag!


Lördagen har sett ut såhär: Jag vaknar med älskling vid min sida. Vi gosar.

Jag går till stan och äter lunch med päronen. Jag shoppar på rean. ( inte ens julklappar utan skor till mig själv :S ) Japp och dom var fina!


Jag har ju också varit i Stockholm med klassen också. Det skriver jag om senare nån gång. Just nu är jag för trött. Bilder från resan lär dyka upp på min bdb inom snart framtid.


Nu ska jag hitta på nått annat.

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards