Alla inlägg den 15 december 2008

Av Becca - 15 december 2008 20:22

En dag ska jag samla alla mina känslor och göra något bra av dom, precis som han.


Jag är så lyckligt lottad som har tre syskon, mycket äldre än mig själv, som jag kan söka råd hos, som kan stötta mig och bara finnas till och få mig att må bra.


Jag är så glad att jag har min familj, för jag älskar alla som ingår i den. Jag är så glad att jag har mina kompisar, jag älskar alla som är mina riktiga vänner som ställer upp, får mig på bättre tankar och gör mig glad. Jag är så lyckligt lottad att jag har en pojkvän som inte är ett svin, förlåt mig men det finns många sådana där ute. Jag har en pojkvän som tycker om mig för den jag är, som bryr sig, som gör mig lycklig, som ger mig trygghet och som är ett stort stöd och min bästavän i alla lägen.


Jag är så glad för det. Jag har insett att många har så mycket som vi tar förgivet, och aldrig riktigt känner oss tacksamma för.


Just nu vill jag ge en varsinn guldstjärna till just min underbara syster Katarina och min underbara pojkvän Joao, just för att dom fanns där när jag verkligen behövde dom.


Jag är glad. Jag är lycklig. Just nu är jag det. Det ska jag vara tills jag inte är det längre. När jag befinner mig på botten så kommer det finnas de där få människorna som plockar upp mig, precis som jag plockat upp dom. Det kallas kärlek.

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards