Alla inlägg den 23 december 2008

Av Becca - 23 december 2008 23:52

 My Baby


Han befinner sig just nu på ett kryssningsfartyg med sin familj, släkt och två vänner, dvs Mazzan och Ridwan...


Jag funderar starkt på vad min lilla sötnos ska göra med en Mazlum och en Ridwan på ett kryssningsfartyg. Vad som än händer kan jag tänka mig att det spårar ur en aning. Men man vet aldrig, kanske uppför pojkarna sig?


Ja jag saknar min baby iaf, jag älskar honom.


BTW har min bror från London kommit hem, det är trevligt, vi pratar om karriären som vanligt. Om film och så vidare. Sicken tur att man har honom, har har verkligen kontakter här och var. Vem vet vart det kan sluta.


Ah nu ska jag dricka upp mitt te och sedan slummra, utan en affropojke vid min sida. HUM jag längtar efter dig underbara Joao <3


Godnatt medmänniskor.

...

Av Becca - 23 december 2008 21:57

Om jag visste varför.

Varför jag blir varm i kroppen så fort jag ser dig.

Varför jag leer av bara tanken på att få vara nära dig.

Varför du passerar mina tankar ett tiotal gånger per dag.

Varför jag relaterar glädje, värme och kärlek till dig.

Varför jag inte kan sluta tänka på just dig.

Du är för fin, för fin för att finnas, för fin för mig.


Av Becca - 23 december 2008 19:54

Jag måste bara få tipsa om någe roligt att fördriva tiden med. Jag sitter här och väntar på att pappa ska komma så vi kan baka knäck, medan jag vänter lyckades jag komma in på systembolagets hemsida. Där kan man testa sig själv att motstå tonåringar som vill att deras föräldrar/syskon/kusiner, ska köpa ut åt dom. Haha otroligt roligt.


http://www.systembolagetkampanj.se/antilangning/

Av Becca - 23 december 2008 10:21

Hej hopp! vad gör jag just nu? njae jag dricker morgon tet och ser på MTV. Hahah det är top 10 Chritina Aguilera.  Alldeles nyss var det Genie in a Bottle, kära 90 tal.


Well jag ska pynta till mig lite, det vill säga duscha, sminka mig osv. För snart ska jag shoppa lite med päronen.


Jag är även djupt förvånad, jag tog en sväng förbi julgranen nyss, jag har typ tre miljarder julklappar från syster?! hallå när fick alla råd att handla?!


Aja fint att hon tänker på mig iaf :)


Morgonpigg Rebecca signing out.

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards