Alla inlägg under januari 2008

Av Becca - 1 januari 2008 23:42

Jobbigt. en uppfattning om en människa kan ändras bara pga vad andra tycker om personen. det upptäckte jag idag. varför ska man bry sig så mycket om vad andra tycker?


tillängnat tre personer i mitt liv...


*Du är en sånn sorglig person. du, jag brukade veta vem du va. jag visste vad du gillade, vad du såg på tvn, va du brukade göra på helgerna, vilka dina problem var. vi delade sånna saker. du var i färg förr. du fanns. nu är du borta. jag vet inte vart du är men du gömmer dig. och det sårar mig. just i skrivande stund så skrev du något sorgligt till mig på msn. något som bara visar vart du och jag står nu. jag vet inte varför vi står här. jag vet inte vad du känner eller vad du vill. jag vet inte heller om jag orkar släppa in dig i mitt liv igen. nuförtiden när jag pratar med dig blir jag bara lessen. du behöver inte säga något dumt, eller vara osocial, hela du är bara sorglig och jag vet inte varför. men insidan kanske speglar utsidan. och vad jag har fattat så finns det snart inget kvar.


*Du får inte såra mig. snälla jag vet jag kanske ber, men jag orkar inte mer. inte en gång till. jag vill inte stå kvar ensam och se dig, ditt rätta jag plötsligt visa sig. jag vill tro på dig jag lovar. jag vill hoppas. men jag vågar inte. för jag vet att jag troligen kommer stå där tillslut på samma ställe som jag alltid gör efter allt det här. snälla var inte som dom, snälla var annorlunda. jag hoppas och jag ber att det ska sluta på ett annat sätt den här gången.


*Du, efter allt vi vart egenom, efter alla dessa år. Jag vet att oavsätt hur mkt vi missförstår varandra så älskar jag dig mer en något annat. du har alltid funnits här, och jag lovar jag kommer alltid finnas där för dig. även fast vi inte förstår varandra alltid så vet du, jag älskar dig så mkt. utan dig skulle jag inte vara hel. tack för allt du gjort för mig. du är en del av mitt liv, en del av mitt hjärta, och du tar upp en mkt stor del av båda. Jag älskar dig, kom alltid ihåg det.


ett djup inlägg? jag vet inte. bara mina tankar och känslor.

jag ska nu sova iaf

ha det bra

godnatt <3


Av Becca - 1 januari 2008 03:55

ÅR :D allesammans :)


ja vad har vi att säga om nyåraftoenen. Såenderades med lisa,maria,anna,simon,fika,gustaf,sandra,sanna och angus. :P vi började kvällen hoss lisa där vi åt middag :) italenska köttbullar i tomatsås och spagetti :D MKT gott :) tack för det lisl. Sedan sjöng vi kareoke XDXD och myste.


Sedan bar det av till hamnen för 12 slaget :D där var det mysigt. Man träffade massa folk man kände och vissa kompisar sturlade.... med varandra :S ja härregud, det slutade iaf med att vi (jag och sanna) hamnade på max med dimman o renzo o nåra. men sedan gav vi oss av hem. vi va as trötta och eftersom båda va idiotiska nog att ta på sig högklackat en kväll som denna, så hade vi mkt ont i fötterna. men som tur va fick vi skjuts hem av sannas päron :)


Ja nu är det alltså år 2008 :D helsjukt ju. vad har vi att säga om år 2007 ?

många nya saker i livet, många nya människor, gamla människor som kom tillbaka, folk som lämnat oss föraltid :/ folk som lämnat oss litegrann bara och så dom som alltid finns där och alltid har funnits :D


Jah ett bra år, många roliga upplevelser och människor :D pusspåre 2007 <3


nu ska jag gå och sova, sanna ska sova här med :9 vi har druckit te :) och myst och nu ska vi sussa. Godnatt alla människor säger jag kl 04.03 år 2008. <3



Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards