Alla inlägg den 27 januari 2008

Av Becca - 27 januari 2008 23:19

:D jaorå det har varit helg :D lyckan är på topp när helgen är här. man är pigg :D fast inte på mornarna, MEN vet ni man får ju sova på helgmornar :D satt det gör inge :D jag vet sammanlagt fem smilys (:D) i denna lilla text samling, men det är bara för att jag tkr om helger så nu lägger jag till några fler smilys för att uttrycka min kärlek :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D


helgen spenderades till att sova länge, matilda o cookiebakning, rebiz o sanni i skidbacke :D middag hos bror madde o gordis :D mys med brors katter :D fika dropin hos moster o morbror :D flumma med lisl och myyys med johannes.


MKT trevlig helg :D så nu har jag meddelat det. btw så dricker jag te nu, för att försöka få bort äckelfinnen som just poppat upp på kinden :O:O:O gaaaaaaaaaaaah hata finnar, dom är sällsytna för mej, men när dom väl bestämmer sig för att smycka mitt ansikte så kan jag inte hata dom mer. bqshdshefjhbreyufqgeruihfyuiiwgasierhiuejsfvb*****
*** japp så mkt hatar jag er äckelfinnar!


:D tack för den och godnatt fina människor <3

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards