Alla inlägg den 29 januari 2008

Av Becca - 29 januari 2008 21:24

jag såg just en reklam för hemköp. Handlade om matlagning :S det såg riktigt vidrigt ut iaf :P:P

ÅH nu såg jag en ful reklam för glasögon oxå...

aja jag är flummig som sitter och stör mej på reklamer just nu jag vet. ska sluta med det nu.


ja dagen var dryg... jag är så trött på alla små måsten som tillhör skolan :P men men jag ska inte klaga :P fick MVG idag med :D fast på social sience :D fan vad stolt jag är.


sedan sprang jag o sanniii på coffee house och tjockade blåbärspaj med te :P:P GOTTT! vi spanade på folk, hett folk åsså folk av den andra sorten :P haha. finns mkt folk i sundsvall.........


sedan köpte jag skorna jag ruvat på länge o sedan väntade jag på renzo i ca en halvtimma :P (Y) umgicks med han o sökte på fula saker på youtube, borgvattnet, chris angel osv. såg även andra avenyn och tvinga i han lite antioxidanter= grönt te :D


nu är jag allmänt trött och behöver sömn.

godnatt fina människor <3




Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards