Alla inlägg den 6 januari 2008

Av Becca - 6 januari 2008 21:49

jaha ja. idag vaknade jag ca halvett eller något. neh det gjorde jag inte alls kom jag på jag vaknade halv elva XD haha ställt klockan så man ska försöka vänja sig vid att inte sova hur länge som helst.


sedan städade jag och mamma bort julen :) och sedan gick jag upp till natha och drack te o myste.


sedan åkte vi till johannes och såg på film med han och nebil. nån jävla äckelfilm. dom som känner mig vet att dockor är en fobi, men att clowner är en större fobi!!! jorå filmen var en läskis och innehöll både dockor och clowner :S:S:S fuck vilken äckelfilm! men det var mysigt ändå :)


när natha o jag skulle åka hem så tog vi bussen. jag plingade såklart där jag skulle. ställer mej upp o väntar vid dörren på att bussen ska sakta ner... bussen saktar inte ner och kör förbi min hållplats :O:O:O jag blev arg och ord som: jävlaäckelfittbuss, kunde höras mummlande från min mun då jag klev av på en hållplats längre bort. så ja, jag fick en promenad oxå :P


aja nu har jag ont i ryggen :(:( men jag ska snart sova, skola imornr juh :O får se hur det går :)


godnatt <3



Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards