Alla inlägg den 21 januari 2008

Av Becca - 21 januari 2008 22:14

känner man sig bara ensam, frusen och sorgsen. åsså börjar man fundera på om det man har verkligen betyder något. sedan blir man ännu mer ensam och sorgsen. sedan lyssnar man på sorgliga låtar, så blir man ännu mer sorgsen än man redan blivit.


just nu står det en godisskål framför mig. det är inte ett bra läge :( inte när man är lessen. vi vet ju alla vad som kmr ske med det godiset.


godnatt.

Av Becca - 21 januari 2008 16:48

just nu sitter jag och lyssnar på M.I.A med paper planes och soundtracket från amelie från monmarte :) super mysig musik, och för att meddela så blir jag även väldigt poetisk av mej just nu.


en sak jag insåg i lördags var hur mkt folk kan förändras, hur mkt man kan glida ifrån varandra. och då frågar jag mig varför jag inte kunde se det komma tidigare? jag kan inte svara på det. men jag vet att varje gång så förstår jag det mer och mer, och jag tror inte du fattar hur ont det gör. det gör verkligen ont.


sedan fattar jag inte vad vissa håller på med. jag blir mer och mer irreterad för varje dag. vad är det du inte förstår?


gillar dig <3


Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards