Alla inlägg den 31 januari 2008

Av Becca - 31 januari 2008 22:24

Hello fellas :D  vill introducera the trio, mina två läjdis som jag älskar mkt: Sanni and Mätild you make me happy :) observera sannis "jagspeglarmigmiin" ;)


jag sitter och har kvinnobesvärsvärk. det är inte skönt eller bekvämt på något vis. men hey jag är född tjej, bara att stå ut :)....


Matilda och jag ägnade dagen åt att flumma runt på stan i jakt efter en automat som skulle acceptera mätilds kort... det gick inte så bra. men mitt i jakten så hittade jag joao :D söt joao :) men han hade inte tid att vara med oss... han skulle vara med nån nebil... vem nu den personen är.


AH iaf så köpte mätild o jag choklad :D o begav oss hem till mej. drack te o tjocka choklad och diskuterade varför vi inte gillar hockey killar. detta kom vi fram till


Hockeykillar:


Är söta tills man förstår att dom själva tycker dom är snygg...


Super inte allt för sällan...


Kollar på porr och groggar (dom kan göra två saker samtidigt vett ni)


Är allmänt irreterande


... ( detta är inte uberseriöst, alla är inte såhär så ta inte åt er alla gulliga hockeykillar där ute) men hockeykillar a la minikrullis kan ta åt sig jävligt mkt :)


ett medelande till just dej minikrullis: du är inte världens hetaste människa, och nej jag joinar inte din fanclub. :)


med dessa ord ska jag sova och tänka på folk som gör mig glad, one special person in mind :) pusss <3

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards