Alla inlägg den 17 januari 2008

Av Becca - 17 januari 2008 22:26

Vart dricker man godast te i sundsvall? vart får man stora te koppar och gott tilltugg i sundsvall? JO på Coffe House! (L)


ja som sagt idag var det teater, kom hem från den för ett tag sedan. efter två timmar med nästan konstant skratt, fel sägningar av repliker, tåflörtning med hanna, ironiska koversationer med lsil, direktioner som: säg det där med mjukare röst, kolla inte på honom, skratta inte då, skratta nu, du går åt fel håll, vi testar med att du kommer in därifrån ist... bla bla bla. ja teater är kul men ibland är det jobbigt och krävande oxå :P


ja nu har jag allmänt ont i ryggen och jag är trött. börjar tidigt imorrn så jag ska sova snart :) jag kom bara på att jag behöver meddela något, något som alla bara måste veta. att för ca ett år sedan gick jag o mina kompisar runt och letade ett mysigt kafé med billig och god mat/fika. det hittade vi inte, det närmsta vi kunde komma våra krav va stor charm utanför hm.


M det var då, nu när hedbergska stod i fokus och man ska vandra igenom stan varje dag så snubblade jag över ett kafé, som hette Coffe House. jag tänkte: okej jag har sett att det har funnits här  jättelänge men det såg ju inte så bra ut. men okej jag kanske ska prova ett nytt kafé. jag gick in, beställde en varm panini (eller PANNI som matilda säger XD) med salami, fetaost, pizzakrydda och lök. jag var såld, jag skulle aldrig lämna detta kafé, med dess sköna stolar, perfekta utsikt, lagoma priser, extremt goda mat /fika för bra summa pengar. Goda kaffe drinkar och goda pajer. from now on it's Rebecca (L) CoffeeHouse for life. ALDRIG ska jag älska ett annat kafé på detta viset. sådetså <3


godnatt allesammans <3



Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards