Alla inlägg den 9 januari 2008

Av Becca - 9 januari 2008 22:35

Just nu känner jag att jag vill skriva en liten hälsning till min underbara kompis Sanna.


När vi va små så va vi bästisar :D haha så underbara minnen (även fast du blev senil på senare tid och inte minns allt ;) ). Sedan träffades vi igen på gymnasiet :D det klickade direkt och jag är så överlycklig att det gjorde det. Vi har så kul, när man är med dig skrattar man alltid, sedan om man behöver prata om problem eller få stöd så finns du där :)

Jag finns här för dig också när du behöver mig. det lovar jag dig. jag blir så glad när jag är med dig. :D tack sanna för att du finns, tack för att vi träffades igen, tack för att du gör mig glad, tack för att du är underbart söt och lättsam att vara med, tack för att du inte skrattar åt alla min dumma tankar, tack för att du lyssnar när det behövs, och tack för att du ska få tandställning så vi kan genomlida processen tillsammans :)


underbara sanna cornelia östlund tack för att du är min ihopväxtatvilling :D

många kramar till bara dig <3

Av Becca - 9 januari 2008 21:55

Oh My! jag tror jag dör. här sitter man på kvällskvisten och tråkar. sedan loggar sandis in på msn XD sedan ca en halvtimma senare sitter jag och tittar igenom sundsvalls utbud på snyggast.se XDXDXD haha så patetiskt!


Snälla söta flickor och pojkar som lägger ut bilder där, ... jag har inte ord för vad jag känner XD känns så komiskt :P och det värsta är att endel är uberseriösaXDXD


Ojoj :P så kul. aja iaf så lite snabb info, fick min tandställning igår :O:O känns extremt weird XD jag får pms damp på den :P den är ju ivääääägen :P haha men men, den är där för att snygga till mej satt det är bara att tycka om den :P


JAHA ja jag såg nyss på victorias secret fashion show :) ganska kul men jävlar du vila spinkis ben endel modeller har. jag tkr personligen att former är snyggt :)


men man har olika smak :) dom är väl snygga på sitt sätt :)


aja nu ska jag ängna mig åt nått annat :)


godnatt o puss på er alla trogna bloggläsare ;) <3

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards