Alla inlägg den 19 januari 2008

Av Becca - 19 januari 2008 00:01

                                            KRRRUM <3 


Godafton kära vänner. Idag har jag upplevt den första roliga nollningen på hedbergska sedan jag började där. Kanske var den patetisk, kanske var den tråkig, kanske var den vanlig enligt andras åsikter. Men enligt mig så passade den min humor alldeles utmärkt :)


Det gick ut på att dom nollande skulle dansa till "alla som inte dansar är våldtäcktsmän" HAHA så roligt :) ah precis perfekt kul :)


Sedan bar det av hemöver o jag umgicks lite med Johannes :)


Sedan kom mätild till mej och joinade för dinner :) vi åt tacos XDXD :D GOTT :D sedan kom även sanni :) vi ägnade kvällen åt att se på harry potter och den flammande bägaren, dricka te och käka oss feta som grisar med godis, ritade även lite på varandra... vad som skrevs/ritades är icke att nämnas :)


Just i skrivande stund har jag oxå fått reda på att busspriset har höjts fråm 11 kr till 13 kr... men fuck the bus, ska fan aldrig åka buss mer.

HATAAAA :P


aja nu ska jag snart off to bed, för imorrn äre vigorbal vettni :D you gotta look pretty tomorrow, så jag behöver min skönhetssömn ;)


godnatt <3


Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards