Alla inlägg den 16 januari 2008

Av Becca - 16 januari 2008 20:52

kära vänner och trogna bloggläsare, kära icke vänner och slumpmässiga bloggläsare. Jag tänker börja detta in lägg med att återligen förklara min kärlek till en man, ja en underbar man, som är helt fenomenal när det kommer till MUSIK! han är underbar,helt fantastisk,rytm he has, OMG jag älskar dig! beundrar dig och dyrkar dig! DADDY YANKEE! du är underbar!!!


detta blir snart en milla-mj grejj känner jag :P haha men så långt har jag inte gått än :)


gah gah gah, salud y vida :D mkt bra låt (L) älska daddy yankee :D


aja idag fick jag ett mkt mystiskt sms från en secret admire :O

smset löd:

jag gillar ditt lockiga hår.

jag gillar dina orakade lår.

jag gillar din vita everest jacka.

jag gillar att du gillar att äta macka.

jag gillar när du ler.

jag vill att du ska göra det mer :)


hahaha XDXD


jag blev glad :) och jag tror inte... att... jag vet vem det kan vara som skickade detta sms... (A)


Idag har jag kutat runt på stan och jagat en klänning, med tillbehör till vigor balen. :P haha OMG riktigt krävande, men nu har vi hittat klänning, pumps, strumpbyxor och örhängen. :P:P nu blev ju inte allt som jag hade tänkt mej,  men det duger... tror jag :)


nu ska jag dricka te :D den NI såg ni inte komma ;) pussssss <3




Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards