Alla inlägg den 26 september 2008

NU

Av Becca - 26 september 2008 18:41

Ska jag då upprepa att jag ska till Joao. Vet inte varför jag skriver ett till inlägg XD för att jag känner för det helt enkelt.


Imorrn kommer gos Leo hit btw :D wow faster ska gosa sönder honom :D och ta fram bebis språket så klart :D. äää du fasstes lilla gulleplutt? gulliliilipluttt!


Ja nu ska jag då gå till slut XD vi ska köpa kina mat, MUMMA!


Og mye gotteri, som man säger på norsk ;D



IH

Av Becca - 26 september 2008 17:44

Ja kanske världens bästa uttryck :P : IH, dock kanske inte alla förstår varför det används, när det används eller vad det betyder...


Det är bara ett få antal som vet, min vän matilda är i lärnings processen nu XD


Ja det var ju inte det jag skulle skriva ett inlägg om. Jag tänkte bara berätta att jag har ont i huvudet :(

Jag sitter och slöar och packar lite grejjor samtidigt.

Jag ska snart till Pälsk och ja sova där. Ska bli gos.


Neh nu ska jag typ ta en ipren för huvudvärken eller nått.


Tjing :)


Av Becca - 26 september 2008 13:28

Nu äre helg :D wow vad underbart! jag döör :D


Sedan att vi har en uppsatts som skulle kunna döda mig med deadline på tisdag det är ju en annan historia. Nämnde jag spanska provet på måndag och kinesiska provet på tisdag också?


Nej just nu vill jag verkligen inte bry mig alls om läxor, dom stressar mig och förstör helgfriden.


Ikväll är det planerat att umgås med världens underbaraste, Joao. Vi ska väl äta något mysigt hoppas jag, och så se på film, gosa, äta onyttigt, pussas och så vidare :D


Det ska bli hur mysigt som helst tycker jag :D


Nu är jag as sugen på något gott, te? oboy? choklad? NÅGOT!


Tjing


Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards