Alla inlägg den 23 september 2008

...

Av Becca - 23 september 2008 20:58

Jag vet att det inte ska vara så. Men det är det.


Jag visste det från första början. Det skulle komma tillbaka. Och endel av mig är rädd att det inte kommer försvinna.


Jag kan inte rå för det, det är du.


Men jag kommer alltid vara den som undrar, och du den som vet.





Av Becca - 23 september 2008 17:39

:'( jag sitter här och bölar som en gris. Jag skulle kolla runt lite på mina klass kompanjoners bloggar. Och då hittade jag detta :


http://therealcolombo.blogg.se/2008/september/min-kolibri-har-somnat-in.html


FYYY! jag gråter som jag vet inte vad :'( så otroligt sorgligt :( fan man ska vara så glad över det man har!


Och efter att jag hade gråtit för hans skull började jag tänka :

Tänk om Joao dör?!


Sedan grät jag ännu mer och ännu värre :'( GUD vad hemskt! JOAO du får aldrig dö! okej!!!!


Nu ska jag gå och äta middag, och visa upp mina rödsprängda ögon för mamma. Hon kommer garanterat tro att något hemskt har inträffat i mitt liv...


Gud jag kan inte släppa det, fyfan vad hemskt, tragiskt sorgligt :(


All medkänsla till honom.


En lessen Rebecca säger Tjing

Av Becca - 23 september 2008 16:20

Hej :D jag har nyss kommit hem från skolan. Efter en dag med kinesiska och historia prov... tummen upp el?


Nej men historian får jag nog G på iaf :D och så har vi då kinesiskan som jag hade glömt träna på hälften av orden :S scary. Men men jag ska ta igen det tills på torsdag :D


Jag är även mycket glad för att jag sprang på min ex spanska lärare Karla i korridoren idag, och hon var så vänlig att låta mig återgå till hennes grupp! Rebecca är lycklig, trotts att det blir mycket svårare och mer läxor hos henne så kommer jag garantert lära mig mycket mer än vad jag annars skulle göra. Pluggis Rebecca kom fram där tror jag XD


Nej men jag föredrar att gå på lektioner som man lär sig saker av och som är intressanta och där man inte bara jobbar med häften... KONSTANT!


BTW to my friend Matilda, så kan jag meddela att det är denna låt jag går och sjunger på på skolan :

 http://www.youtube.com/watch?v=dhvm2mgj56g&feature=related


Hahahaha XD ja det är typ 90 tal och extremt ... ja ni fattar, men vadå den fastnar på hjärnan XD


Tjing


Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards