Alla inlägg den 22 september 2008

Av Becca - 22 september 2008 21:28

Jag ska sova nu, och fundera lite... innan jag somnar alltså :)


Jag bara skänker mina tankar till min älskade man som bara är underbarast i hela världen, och för dom som inte förstår det, så dö.


Jag hatar folk som beter sig som ettåringar fast dom är 16, väx upp, hantera problem som en vuxen man.


Less jag blir.


Iaf så älskar jag dig älskling! det vet du :D du betyder allt för mig :D <3<3<3<3<3


Godnatt folk

IG!

Av Becca - 22 september 2008 21:11

Ja IG är exakt vad jag kommer få på historian och kinesiskan imorrn :S vad är detta??? vad har hänt med dig Rebecca?


Jag som brukade vara sjuuukt ambitiös och aldrig halka efter i något, och här sitter du och dricker te och pratar med människor på msn och latar dig, när du har TVÅ prov imorrn som du inte tränat till?


NEJ vad dystert, jag är en hemsk männsika, men ärligt så är jag så SJUKT less på skolan. Jag somnar ju nästan på varje lektion, INGET är ju kul längre :S FAN


Vart tog Josefine vägen? och Karla? och all glädje, och all ambition?


BLÄ



Av Becca - 22 september 2008 17:58

Jag heter Rebecca och jag är trött :)


Jag sitter här, har nyss ätit middag, och borde absolut plugga. MEN jag orkar inte :) Jag har nån form av muntligt prov imorgon i historia om första världskriget. Jaha och hur kul lät det?


Jag vet, i och för sig så är ju historia intressant och kul, men inte idag. Idag är Rebecca mer sugen på:


1. 70 % choklad från Lindt.


2. En stor mysig, varm kopp te.


3. City of Men.


4. Nån dålig mtv serie typ The Hills, Life Of Ryan eller Newport Harbour.



Idag är Rebecca INTE sugen på:


1. Kinesiska glosorna.


2. Historia häftet.


3. Känna sig stressad.


4. Känna sig trött.


5. Sakna älskling.



Nu vet ni, och känn medlidande!


Tjing



Av Becca - 22 september 2008 17:58

Jag heter Rebecca och jag är trött :)


Jag sitter här, har nyss ätit middag, och borde absolut plugga. MEN jag orkar inte :) Jag har nån form av muntligt prov imorgon i historia om första världskriget. Jaha och hur kul lät det?


Jag vet, i och för sig så är ju historia intressant och kul, men inte idag. Idag är Rebecca mer sugen på:


1. 70 % choklad från Lindt.


2. En stor mysig, varm kopp te.


3. City of Men.


4. Nån dålig mtv serie typ The Hills, Life Of Ryan eller Newport Harbour.



Idag är Rebecca INTE sugen på:


1. Kinesiska glosorna.


2. Historia häftet.


3. Känna sig stressad.


4. Känna sig trött.


5. Sakna älskling.



Nu vet ni, och känn medlidande!


Tjing



Av Becca - 22 september 2008 08:47

Här sitter jag och lyssnar på : singing that melody, som gick på mtv nytt :P


Wow vad trevligt. Ja sedanhar jag just smällt i mig en kopp oboy :S varför Rebecca? det värsta av allt är nog att jag vet att det blir en chokladruta innan jag går till skolan :S scary.


Sånn är jag, finns det så kommer jag troligen att äta.


Nu sitter jag och funderar på om vi hade någon läxa till idag??? fan jag kommer inte ihåg :S shit. Aja jag hopaps inte det iaf.


Nu ska jag dricka te :)


tjing

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards