Alla inlägg den 20 september 2008

Av Becca - 20 september 2008 15:11

WOW vad underbart med helg! så sjukt trött på skolan och dess otroligt tråkiga lektioner, för vet ni, just nu tycker jag att ALLA lektioner vi har är TRÅKIGA!


Iaf åter till att det är helg :D. I går kom min vän Maria hit. I väntan på att våran vän Anna skulle komma till oss så blandade vi lite drinks... Otroligt udda sådana, men vadå!? man måste ju testa.


Efter nått glas började Maria att dansa kundvagns dansen och Rebecca skrattade, haha gud vad vi är patetiska ibland XD MEN det får vi vara :)


Sedan lagade vi middag, tacos :D yummy! Och anna kom och åt med oss as well. Efter maten var alla ganska trötta med tanke på att vi åt middag vi 10 tiden XD


Vi slog på en film, Guds stad, kanske VÄRLDENS bästa film :D helt underbar! Den rekomenderas som sagt. Men maria var trött och somnade därför i min fotölj XD


GUD vad jobbigt, jag kom just på att jag alltid glömmer knäppa kort på mysiga tillställningar som denna. Inte för att det är världens mest spännande tillställning kanske, men otroligt mysig :D what a shame :/


Tjing

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards