Alla inlägg den 24 september 2008

Av Becca - 24 september 2008 21:52

Hej idag är Rebecca trött.


Hon hade friluftsdag och det var inte ens kul...


Vi gick praktiskt taget runt en timma i skogen, resterande tid satt vi och fikade! YES hur kul låter inte deeeeeeet.


IAF så livade älskling upp dagen otroligt mycket. Jag träffade han på hemköp i stan och därifrån gick vi hem till mig. Vi måste sett ut som några idioter, jag i mina rosarandiga stövlar och han i sin jamaica liknande mössa som han har när han tycker han har fult hår XD


Ja väl hemma gosades det och kollades på tv. Han åt även middag med oss innan han traskade till sin match.


När Joao lämnar mig bara för att vi sedan träffas två dagar senare, så känns det fortfarande som en del av mig är lessen varje gång han går :( Jag vill vara med han MER! :P jaja töntigt kär Rebecca ska sluta uttala sig om jobbiga saker och gå och lägga sig :)


Godnatt människor


Tjing



Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards