Alla inlägg den 18 september 2008

...

Av Becca - 18 september 2008 18:05

Jaha ja, snart äre slut på skolveckan och detta betyder HELG :D


Underbart tycker jag :) Då ska jag vara med vänner och ha kul och så ska jag såklart gosa med älsklingen!


Just nu har jag allmänt tråkigt, kan inte hitta på nått kul att göra, nu är ju mamma borta i örebro så jag har ingen att prata med här hemma :( förutom våra små spöken som gillar att stänga av och på min tv och gunga på takkronan :) wow jag gillar dom!


Nja lite rädd måste jag erkänna att jag är och därför invitade jag min vän Maria som ska sova här inatt XD Rebecca är mycket glad för att hon ska göra det. Annars skulle jag aldrig få en blund.


Rebecca KAN ju inbilla sig om att det bor andar i hennes lägenhet MEN hon är dock helt övertygad om att det gör det, så... Nej tack säger vi till att vara ensam hemma på kvällarna när det blir mörkt :(


Aja nu ska jag väl vänta på Maria och dofta på älsklings kofta som han glömde här :D aaaaaaaaaaw den luktar hans parfym, Rebecca fäller en tår i längtan.


Tjing

Av Becca - 18 september 2008 08:40

Idag har jag och Joao varit tillsammans i åtta månader :D


Grattis till oss <3



Av Becca - 18 september 2008 07:59

Jag sitter och dricker... TE XD ja jag vet jag är beroende XD


Jag har iaf sovmorgon i dag, men jag vaknade av mig själv klockan sju och kunde inte somna om, satt here I am.


Nu ska jag digga lite reggaeton på myspace, där kan man hitta helt okända artister som bara gör så sjukt bra musik :D wow!


Tjing

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards