Alla inlägg den 10 september 2008

Av Becca - 10 september 2008 18:29

Gud vad Rebecca skriver på sin blogg idag!


Men men, just nu sitter jag och letar desperat efter barhemmet som var med i dokumentären på kunskapskanalen i måndags. Jag blir så irriterad, kan det inte finnas någon som helst information om det?!!


Jag var så intresserad och ville veta om barnen hade fått ihop alla pengarna och gett ut sin skiva osv.


Varför finns det inget om dom på internet!!!??? det är väl ändå något intressant och viktigt som borde finnas med. ett barnhem som kämpar mot hiv och sjunger för att få ihop pengar och sedan får åka till New York och uppträda med Alicia Keys!? HALLÅ är det bara jag som tycker att det borde skrivas mer om sånt.


Tydligen... :S


Sedan vill jag bara meddela att Googles första sida nu är designad med en Large Hadron Collider bild, GUD VAD FINT :)



Av Becca - 10 september 2008 17:54

Joho, jag har visst sett att dessa öronprydnader blir allt mer poppis. Dom är ju ganska så snygga måste jag erkänna. Dom är snygga :) Det är konstaterat nu.


Jag äger ett par faktiskt, gud vad fräscht tänker ni :D... Ja jag kanske är så fräsch av mej :D


Nej men to the point. Ärligt tarlat kan jag ibland relatera till min vän Maria som inte gillar när andra har likadana kläder osv som en själv. Jag kan ibland känna att man har hittat något fint, låt säga en klänning, som man tycker är så fin och speciell och man passar så sjukt bra i den, då är man lite on top of the world och känner sig ubersnygg när man har på sig den. Och det är ju helt underbart :D jag tror nog alla kan relatera till detta :)


Men när då man plötslig ser en människa, på stan, på jobbet, på skolan, som också har denna klänningen, då känner man sig inte så speciell längre...


Och det är kanske dit vi kommer med dessa örhängen? eller? jag gick in på glitter här om dagen och granskade deras sortiment och hittade till min fasa ett på bambu hoops kopior i äckligt guldig färg :O


Hur kul är det? Sedan finns dom ju självklart i silver OCH guld, och i hjärtformat också.


Jajajajaja! jag hoppas inte Sundsvall exploderar i dessa smycken än på ett tag. Lite fint kanske det är om bara några bär dom och inte alla i åldrarna 13-17 till sin Lykke Li knut.


Nej Tack :)

GUD

Av Becca - 10 september 2008 17:37

Vad världen är liten :O kan världen sluta vara liten? kan Sundsvall sluta vara litet ??


Det är ju ganska så frustrerande när man hela tiden hittar kopplingar mellan människor.

 : hon är kompis med honom och tillsammans med honom och hennes kille var tillsammans med henne och den tjejen är kompis med henne och hon är tillsammans med han och hans syster känner henne och.... BLA BLA BLA!


LESS MAN BLIIIIRH!



Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards