Alla inlägg den 7 september 2008

Av Becca - 7 september 2008 20:54

FINT tycker Rebecca, FINT!


Ja vad tycker jag är fint undrar ni, JOHO mitt öront som anlände för ca fem minuter sedan och som ilar och förpestar mitt öra, och som KAN av någon konstig anledning, kanske vara relaterat till min rinniga näsa och halsont som anlände igår.


Med andra ord, Jag tror jag är förkyld!


HUR KUL ÄR INTE DET!? när det är just nu jag behöver ett två timmars pass på gymmet som kan förhinda diverse viktökning och celuliter?!


NEJ men Rebecca det får nog V-Ä-N-T-A en aning ( vecka ) .


Sur Rebecca säger Tjing.



Av Becca - 7 september 2008 18:56

 Janni boiii :D kanske världens mest underbara skådespelare?


:D hihiiii jag har kommit hem efter ett dygn med Pälsk hemma hos honom.


Vi har haft det jättemysigt :D vi åt mysig take away middag igår, kinesiskt, han åt kyckling och curry och jag biff med purjolök :D hur gott som helst.


Eftersom Rebecca inte var så pigg efter dygnet i Kramfors blev det en ganska kort kväll. Vi såg på Pirates of the Caribbean 1 ( tror jag iaf ) och när den filmen slutade vid 23.00 tiden så somnade Rebecca. Stackars älskling fick helt enkelt ha tråkigt och se tv själv med en däckad Rebecca över sig.


Jag vaknade vid åtta tiden i morse av att älskling pillade i mitt öra... :S han är rätt konstig ibland. Men efter en natt av: "JoaobehövertäcketmeränRebeccasåRebeccafårbaratäcke
töverhalvasinkropp"

så orkade jag inte bry mig utan somnade om.


Sedan bestod dagen av god mack+te frukost bestående av nått gott bröd Joaos mamma hade bakat och grönt te såklart :D


Sedan så vandrade jag och älskling till hemköp och köpte bakmix och diverse digistive marabou och festis. Maraboun och festisarna var dock inte ämnade för mig utan mer för Joaos välmående... Det hela slutar med att Joaos syster Madalena och jag bakar och Joao himself sitter och fångar getingar i tomma läskflaskor... XD japp ni läste rätt.


Vad ska man säga, jag har varit tillsammans med mannen i åtta månader så jag borde väl ha sett that comming... but NO. Att sedan tillägga att Joao häller vatten i flaskorna och sätter på locket så getingen inte kan flyga ut och sedan skakar flaskan så den drunknar... ja... jag vet inte behövde jag egentligen tillägga det där sista. Jag tror ni förstår mig ändå.


Efter allt bakande och skakande på flaskor så tjockade vi bullar och spelade the sims 2 XD vadåååååååååeeeeeeee det är ju kuuuul juuuuh! :D vi fick tvillingar :) vi döpte dom till Noa och Nalie... om ni vill veta ;)


neh nu ska jag gå och dricka trettio liter grönt te för att förebygga finnarna som kommer explodera i mitt ansikte snart, efter en vecka en helg och en dag fylld av fazer mint, pizza, kina mat, kitkat och kanelbullar :S


Tjing

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards