Alla inlägg den 8 september 2008

BTW

Av Becca - 8 september 2008 19:03

Guys imorrn är det skolfoto, och jag bara känner: VADSKAMANHAPÅSIG!?


OKEJ jag vet det kanske inte är världens största problem eller världens viktigaste. Men jag känner ändå lite smått en ångest. Skolfoto betyder att Rebecca ska sitta på en pall och kolla in i en kamera och vrida sig ett antal gånger tills finnen på Rebeccas kind inte syns pga ljuset :D sedan ska man också knäppa en klassbild, GUD vad FINT :) för jag menar att jag alltid blir så fin på det kortet.


Jag tycker inte om det här... jag kanske ska sätta på mig en svartsopsäck så klädvalet inte blir en börda... Ah det blir bra :)

Av Becca - 8 september 2008 18:48

Hej :)


Dagens fråga som cirkulerar i mitt huvud är: Hur dum får man vara?


Kanske har du en begåving? kanske det kanske :D vore det inte underbart om du bara kunde få uttrycka alla dina behov på ett förhållande? Kanske förstöra förhållandet mentalt? Kanske visulera hur en bomb slår ner i förhållandet och förhållandet bara går i tusenbitar????! Vah? var inte det bara typ vääääärldens bästa idé?


ELLER varför inte bara skriva en bok om hur man förstör förhållanden??? JA den idén då? den kanske var bättre, så du kan lära andra hur man ska göra för att fullständigt tönta sig själv till den punkt då andra nästan tycker synd om dig. GUD VAD BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!


Gud vad bra :) snälla fortsätt bara, förstör förhållanden som om det vore din hobby, men det skulle kanske kunna kallas din hobby ändå. GUD vilken FIN hobby du har :)


Rebecca är irriterad eftersom vissa personer inte förstår fakta när dom läser, eller hör det på sitt modersmål, och efter tre månader ändå inte fått in det i sin hjärna :)


Puss sötis du är typ fiiiiinaaaaaast i världen :D <3<3<3




Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards