Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Becca - 31 januari 2009 18:05

Jag sitter här och drogar musik... Sandra sitter på golvet och lusläser skolkatalogen och Sanna fixar kjolen... som sprack på fyllan.


Haha, vi ska snart på konsum och köpa ingredienser till våran efterätt, det blir nog marängsviss ändå, hur nu det stavas.


Gott!



Av Becca - 31 januari 2009 15:29

Jaha, min lördag började ju förträffligt när mamma bad mig städa... KUL tänkte jag. När jag sedan fick ett sjukt shopping behov blev det inte bättre. Men men nu har jag städat, shoppa får jag göra imorgon.


Ska snart hoppa i badet och fräscha mig lite, sedan kommer Sandra och Sanna hit. Vi ska la köpa lite gott gott och ta med till Joao, där vi ska på middag ikväll. Grabbarna ska laga middagen och tjejerna står för efterätten.

Lite orolig måste jag medge att jag är när det är Joao och co som ska stå för maten, vad kommer detta bli? hur kommer detta sluta???


Men vi får väl beställa pizza om det går helt åt skogen, mihi.


Nu rinner badvattnet över hör jag!!! paniiik!


Later

Av Becca - 31 januari 2009 00:48

Imorgon, eller snarare från och med imorgon, så ska jag inte bry mig om den lilla stadens normer. Jag ska inte skrämmas av vad man får och inte får göra enligt människorna här, jag ska helt enkelt hejja på vem jag vill, prata med vem jag vill, vara trevlig med vem jag vill, UTAN att bry mig om "tänkom" tankarna.


Jag orkar bara inte vara en människa som ska vara rädd för allting. Så bli för guds skull inte rädda, jag är bara spontant trevlig, jag vill INTE ha SEX med er bara för att jag hejjar på dig, främling, på stan.


Lättad Rebecca ska krypa till sängs.


Godnatt.

Av Becca - 31 januari 2009 00:21

Ja just hemkommen från Lisl är jag. Där umgicks jag med trevligt folk, så som Annis, Lisa, Maria och Elin.


Vad gjorde vi? njae lite allt möjligt, pratade spelade spel och drack te. Mest pratade faktiskt. Sedan bjöds det på dans av Lisl och Maria, mycket vackert att titta på. Haha.


Nej men tack för en mysig fredags kväll.


Nu blir det te, as pepp på grönt chai...


Later!

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards