Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Becca - 12 januari 2009 22:05

He's one of a kind.


Jag såg nyss klart på Guldbaggegalan. Åh jag älskar film! Åh jag älskar filmfolk. Åh jag vill också!!


Sedan måste jag bara kommentera att Josef så klart skulle dela ut ett pris. Kan han vara den mest charmiga film regissören / skådespelare ever excisting i Sverige?


JA! ja, ja, ja!!! är svaret på den frågan. Han är så sjukt charmig, snygg, underbart fin, originell och kulturell att man vill hoppa på honom och bara kramas, kramas i evigheter. Nej men för att lugna ner sig några hekton Rebecca, så är han väldigt fin på utsidan, och inte nog med det, HAN ÄR EN FILM MÄNNISKA! kan han sluta verka så perfekt. En snygg, kulturell, originell film människa som regisserar och skådespelar. It doesn't get any better than that.


Ja jag vill bara ge årets RebeccaGillarFilmreggisörPris till : Josef Fares.


Tack för mig.



Av Becca - 12 januari 2009 17:53

Idag känner jag så här:

  • Trött
  • Frusen
  • Leds
  • Sugen på något onyttigt
  • Noll ork
  • Absolut ingen ork när det kommer till läxor
  • Jag känner att jag borde ta en koppla av kväll...
  • Jag känner att jag borde plugga
  • Men jag bestämmer mig för att ta en koppla av kväll
  • Jag vill ha Joao
  • Vill krama Joao
  • Vill gosa med Joao
  • JOAO!!!!!!!


Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards