Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Becca - 2 januari 2009 23:49

Oj vilken bra film jag såg nyss! Lite förutsägbar faktiskt, men otroligt mysig och fin. Det var med Salma Hayek och Colin Farell, Colin var snygg och det var Salma med. Dom var lixom snygga tillsammans. Hon mexikanska och han itailenare. Dock inte en sådan sliskig typ som man vill spy på, utan en sådan poetisk vacker man som skriver böcker och söker kärleken.


GUD vad vackert. Vilket passionerat förhållande, och så komplicerat och förbjudet. Varför ska allt som är förbjudet vara så spännande och snyggt?


Nej detta var en film som gav mig lite glädje i alla fall. Trots att jag visste att filmen skulle sluta olyckligt, SJÄLVKLART ska en sådan bra kärleksfilm sluta olyckligt. Men ändå. Den var bra.


Fin film, bara att konstatera.

Av Becca - 2 januari 2009 17:50

Jag kom nyss hem från staden där jag vandrat runt med min man. Vi provade massa tröjor på Joao, haha, det var fint. Sedan så bytter jag mina skor, allt gick prima. En fika hann vi också med.


Nu sitter jag i mit rätt så mörka rum. Det är ganska mysigt med mörker, dock känner jag för att tända några ljus och bara ha en LISL här att prata med. Men nej hon är Vemisdalis.


BLÄ gud vad depp jag är, och vad grått allt är. Kan allt sluta vara så tråkigt!? jag blir så fruktansvärt less. Jag vill inte! jag vill att David Yates ska ringa mig och säga: Hello Rebecca, we've just decided that you'll be perfect for the part in our next superhugemegafamous film.


Ne det tänkte inte hända? nej jusste...

Av Becca - 2 januari 2009 13:40

Jag ska snart springa ner till stan och träffa min man. Jag ska även passa på att se om jag kan byta ett par skor jag köpt, dom är ju super snygga, men har spruckigt efter två användningar. INTE okej!

Vi får la se hur det går.


Dock känner jag mig pytte lite depp. För allt  känns så mähäigt. Inget kul händer, det är inget spännande här i Sundsvall, eller mitt liv. Mycket tråkigt.


Nu ska jag kila och pynta mig lite...


Later.



Av Becca - 2 januari 2009 11:23

Solbrända tjejjer?


Jag sitter och dricker morgonteet, det består av ett grönt te med blåbärssmak, som förövrigt jag fick av syrran i julisklappis. Det är gott! man blir beroende!


Jag är också allmänt förvirrad över att det är ett nytt år. Det betyder nästan en ny start. Det betyder lite förändringar. Jag brukar ju gilla förändringar, så vi får hoppas att dom är posetiva...


Dock så sitter jag här och drömmer mig bort till Grekland. Kan jag få Grekland med Sanni. Jag vill!


Thassos <3

Av Becca - 2 januari 2009 00:59

Vad fruktansvärt less jag blir. Jag blir less på människor som stänger in sig själv, begränsar sina idéer och begränsar sin spontanitet.


Jag bara hoppas och ber att min bror har rätt när han säger att folk i London inte alls är som i Sverige (man ska inte dra alla över ett streck) Men over all. Jag menar hur kul är det att vara spontan tjej_91, när dom flesta är ospontan_människa?!


Jag vill spy! det finns så många som skulle kunna bli världens buddies, OM dom bara gav varandra en chans, dock så har vi i Sverige en tendens att mura in oss själva. I våra hjärnor strömma det tankar som: jag har REDAN kompisar, varför skaffa fler? Eller jag känner ju inte dom, GUD vad pinsamt om JAG skulle prata med DOM och VI inte KÄNNER varandra!


HALLÅ wake up! vi lever en gång, EN GÅNG. och vad ska ni göra med era liv? ångra hälften av allt ni inte gjort bara för att ni var svenskar? och era drömmar gick emot alla svenska oskrivna regler?!


INTE jag, jag ska göra det mesta av mitt liv, så bli fan inte rädd om jag spontant kommer fram till just dig och pratar, det betyder alltså INTE att jag är en våldtäcktsman eller är kåt på dig. Okej? aaaaw nice.


Tack.

Av Becca - 2 januari 2009 00:02

Hej människor! Jag har just vinkat av Sanni som besökt mig ikväll.

Det hela började egentligen med att Jag, Sanna, Mazlum, Ridwan och Joao gick på kinarestaurang. Mazlum var en mycket skeptisk man när han klev in på Ming Palace. Men jag tror nog maten gick ner, fniss.


Efter att vi ätit oss feta som smörbollar, så rullade vi till Mazlums bil. Ja han var ju generös nog att skjutsa Sanni och mig hem.


Väl hemma hos mig diskuterade vi livet, jag drack miljarder ton te för att få bort fet finnen man skaffat sig under julhelgen, (tack alla alladinaskar som bidragit med sitt!)


Sedan såg vi på en film på tv: Day After Tomorrow. Det var det. En trevlig kväll.


Tack för mig



Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards