Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Becca - 30 januari 2009 16:38

Rolig bild, mihi, men samtidigt en sjukt snygg tjej, kan kvinnan sluta vara snygg... ?


Efter denna dag så hade jag enbart ett mål på bussen hem från stan: Hem, dricka grönt te och samtidigt lyssna på M.I.A och Yann Tiersen.


Mycket bestämt gick jag direkt och fixade te och nu sitter jag här, mina öron lyssnar på enbart bra musik och jag slappnar av.


Bra att någonting gick bra idag då. Nej vet du vad, jag orkar inte vara Miss Emotional längre. Jag är världens mest känsliga person, detta inte menat att jag gråter för minsta lilla, men jag har så mycket känslor. Ja, mitt liv är fyllt med känslodagar då jag bara går runt och tänker i musik, eller film, eller bara tänker och kan få världens känslor för minsta lilla sak.


Jag skyller på att jag är skytt, skyttar ska vara känsliga och passionerade... tydligen. Och äventyrssökare. Jusset ÄVENTYR är vad jag behöver, ge mig något nytt, ge mig spänning, JAG BEHÖVER DET!


Tack för mig.

MhM

Av Becca - 30 januari 2009 15:34

HUM lets face it, life is shit!


Just när dagen inte kunde bli mycket värre, så blev den det. KUL. Hatar denna lilla stad och jag hatar hur folk beter sig här. Jag vill bort här ifrån och träffa folk som inte är så jäääää...v.la ospontana och rädda för kontakt.


För en liten liknelse? jag känner mig som Christina i "vicky Christina Barcelona" jag vet inte vad jag vill, men jag vet vad jag inte vill.


BLÄ 




Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards