Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Becca - 13 januari 2009 22:52

Jag vill bara meddela att jag har klippt mig idag, sjukt kort! Min klasskamrat Sara kommer få dåndimpen när hon ser det. Men ja, det krävs förnyningar. Jag är nöjd!! Eller ja jag är nöjd med längden mer kan man inte säga fär än jag tvättat det och det får krulla till sig som det som vanligt brukar göra. Nu när all tyngd är borta lär det ju krulla sönder.


Haha ja vänner vi får se om det kommer en RebiZ going Afro till skolan imorgon.


Just wait and see.


NU ska jag sova och längta, längta efter my man. För han är mycket värd att längta efter <3

Av Becca - 13 januari 2009 20:15

You will always have that special place in my heart 


I dag sa Matilda något fint till mig, att det syndes långa vägar på mig och Joao att vi är kära i varandra. När hon sa det började jag tänka på alla små detaljer som gör kärleken så underbar.


Små kindpussar, att retas bara på skojj, att lyssna när den andra verkligen behöver prata av sig, att få små söta sms mitt i natten där det enbart står: Jag Älskar Dig. Att när dom gånger det verkligen blir allvar, dom gångerna då helvetet bryter lös, då inser vi hur mycket vi älskar varandra.


Jag älskar Joao otroligt mycket, och jag älskar oss, vi, Joao och Rebecca. VI är det bästa som finns för även om vi kan bråka så att änglarna gråter, så är vi så bra tillsammans. Du och jag.



Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards