Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Becca - 5 januari 2009 21:13

Min Joao 


Så ligger en söt man på min säng och ser tv. Vi har hyrt en film och ska nu se på den. Äta godis och så vidare.


Tänkte bara säga det att inget går nog upp emot filmen jag såg igår: Enternal Sunshine Of The Spotless Mind, bara så otroligt bra. Rekomenderas. Den fick fem av fem toasters.


Nu ska jag pussa på min man! mihi...


Later.


Av Becca - 5 januari 2009 17:07

Jag kom just hem från teatern, där jag spenderat min dag. V i repade massa scener. Och så vidare.


Vi åt även biteline pizza och cookies som lisa hade tagit med sig hemifrån, det var cookiesarna vi hade bakat igår. Dessa cookies var inte lite feta och sockriga. Dom var extremt onyttiga och godare än på subway! då fattar ni.


Gud vad bra, healthy Rebiz.


Nu är jag extremt trött och borde definitivt plugga. KUL.

Dock skulle en film och en kopp te sitta fint.


Senare ikväll kommer min man till mig. Det ska bli mys. Jag har saknat honom lite. Ser fram emot mig i hans famn... Ja nu ska jag sluta med kärlekssnacket.


En kop te? Ja tack!

Av Becca - 5 januari 2009 09:15

Godmorgon. Här sitter jag och har tvingat mig själv upp på en lovdag. Klockan är kvart över nio... Anledning är att jag ska till teatern kl 11. Asså snälla.


I alla fall så kan jag börja med att berätta lite om helgen. Var med Lisl igår, vi bakade cookies med mörkchoklad,mjölkchoklad och vita choklad bitar i. Mycket gott! sedan kom även Susanna och Victoria. Vi såg på en film som både var äckligt läskig och fin: Enternal Sunshine Of The Spotless Mind. Otroligt bra!


I förrgår, lördags, så var jag på stan med Maria, vi fikade och diskuterade. Det var mysigt. Efter det kom älskling till stan, han och jag shoppade ingrediernser till middag. Sedan åkte vi till hans systers lägenhet och lagade god mat och gosade med film och massa ljus.


Min älskling är så gullig, förutom när han är dum. Haha men han köpte till och med en liten present till mig, mihii, sötnosen. Tack baby.


Nu ska jag göra mig iordning och bege mig senare till teatern. kul.



Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards