Alla inlägg under april 2008

Av Becca - 23 april 2008 21:49

Skratta! väldigt mkt! tittar just på Top Model, och på eleminationen så säger dommarna detta när dom ser denna första bild: OHMYGOD you look very pretty, and so unlike you, I couldn't even recognize you.


Och då syftar hon på den första bilden, Heather i en grön klänning :)


Och om vi då kollar på den nedersta bilden på Heather oretucherad så känner jag: HAHAHA näh du kanske inte kände igen henne för att NI HAR RETUCHERAT HELA HENNES ANSIKTE SÅ DET INTE LÄNGRE SER UT SOM HENNE!


OJ vad jag känner att endel är insnöade i media världen.



Av Becca - 23 april 2008 21:29

Just nu är jag allmänt stressaaaad!!!!!!!! Imorrn har jag matteprov som jag kan ungefär hälften av :S :O:O:O sedan har jag även rep imorn, GENREP, och då ska allt gå som en dans på rosor :S makes me nervous! och sedan har Joaos cp mobil gått sönder! passande! :@ jag kan alltså inte nå min egen pojkvän.... Vänta är Rebecca glad????????????????????? NEJ!


Åh irriterande som F-A-N!


Aja idag har jag iaf vare på skolan, fått ett VG på ett prov som kändes mer IG än jag någonsinn känt inför ett prov ... :D that made me happy :D Sedan spelade jag och mätild badminton på gympan och så var jag med min efterlängtade älskling efter skolan.


Dagen i sammanfattande form med andra ord. Och nu ska jag typ se top model och njuta av livet och be till gud att repet går BRA imorrn.


Gånnat <3



Av Becca - 22 april 2008 21:37


Johodå Rebecca sitter just nu och kollar på fotboll. MHM och hon fattar ganska mkt oxå, mer än hälften av vad hon trodde skulle gå in i hennes icke fotbollskunniga skalle. Aldrig har jag väl trott att jag skulle sitta o se på fotboll, framför dh, men jag blev bara fast. Dock vet jag inte varför jag hejjar på Chelsea framför Liverpool, men... det är snyggare killar i Chelsea XD

OKEJ sjukt fult argument, men nu äre så. Ska hitta ett bättre argument nästa gång jag ser på fotboll.


Jag har även hunnit med ett teater rep idag. Gick ganska bra, acceptabelt får man väl säga. Men det måste vara MKT bättre på genrepet annars tänker jag shotta vodka innan jag går in på scenen på premiären.


Och som final så har jag även hunnit med att vara sjjjjjjjuuuuuuuuukt onyttig! idag. Mjukglass på stan, skolans tjockispankaka som lunch och oboy. GOSH RebiZ is going fatso!


Aja imorrn ska jag allt worka out, hoppas jag.


Later <3

Av Becca - 21 april 2008 18:01

Jorå visst ska det  väl alltid vara något. Jag har developed a halsont :D det är K-U-L. Jag som hade bestämt mej för gymmet ikv, vilket verkligen behövs för Rebecca ska bli snygg till sommarn. Det blev inget av för Rebecca vill inte bli sjuk nu när det är premiär på teatern på fredag. Skulle väl sitta bra med halsont el hesröst då? NEJ TACK.

Nu sitter jag iaf och dricker te, för man kan ju hoppas att det hjälper.


Jag har i helgen också umgåtts med lisl och milla :D vilket kärt återseende måste jag säga. Det känndes som dom gamla tiderna då vi satt och diskuterade allt från sundsvalls fjortisar till det reserverade Sverige, miljöförstöring och fattigheten i världen. Det underbara är att det faktiskt är sant, det är sånna saker vi pratar om, och det är så underbart att vi gör det och alla bryr sig. Finns få människor som man kan prata med om sånna saker och som faktiskt bryr sig och förstår och inte bara nickar och sedan springer och köper tretton ramlösaflaskor utan behov.


Igår så hade jag som vanligt saknade efter Joao. JAG VET! jag saknar honom jämt, men vad ska jag göra då. det bara blir så.


Så han kom till mej och vi såg på Pretty Woman :) han hade ett sår på låret :( stackars pälsk.


Men jag tröstade honom med pussar :) <3


later <3


O-J

Av Becca - 19 april 2008 18:52

Idag har jag hunnit med MKT. Eftersom jag och min man har vare tillsammans i fyra månader igår, så sov han hos mig :) det var mysigt. Så jag vaknade alltså med min älskling snarkandes brevid mig. Jag vaknade kl 6 för att det var så jävla varmt.


Sedan berättade han om sina drömmar om en bi :) hahha :D sötnosen!


Så skulle han på match och jag på gymmet med moa. Vi gymmade i ca en och en halv timma. Vi körde hårt måste jag säga, rumpa,lår och mage :D måste fixa kroppen lite till beach 08 :P


Jag antar att chokladmoussen jag är about att äta nu inte hjälper mig så mkt med det XD hahahha! ful RebiZ.


Aja nu ska jag flumma hej svej lingon paj <3

Av Becca - 18 april 2008 17:07

Till oss :D 4 månader idag (L)

Av Becca - 17 april 2008 21:33

Mys Joao <3


Nu sitter jag och dricker te :) tihii :) gott och grönt så klart :D


Jag har komme hem från teatern där jag enbart fixade skor till Solveigs outfitt och sedan satt o gosade i soffan med diverse trevligt teater folk :)

Vi fick även tröjorna idag, som är röd och snygga och det står Ung Teater Festival på dom :D smile :D


Imorrn blire skola, bläää :( sedan blire Joao :D jäää! min gos (L) Imorgon har vi även varit tillsammans i fyra månader :O det är sjukt! men underbart :D


nu ska jag sova, godnatt <3



OJ

Av Becca - 17 april 2008 16:12

 Vad jag älskar dessa två kvinnor, dom lagar tydligen sjukt god mat, ser så ut iaf på tven XD, och dom lagar inte GI mat el diet mat :D dom lagar GOD mat :D GOOOOD mat, blir man inte bara överlycklig :D Som i förrgår då Nigella lagade chokladmousse. GUD jag  dör vad gott det ser ut! ska fan försöka mig på att göra nått liknande i helgen... det kommer nog att gå bra Rebecca :)...



Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards