Alla inlägg den 10 april 2008

Av Becca - 10 april 2008 22:55

Världens mest jävla stressade dag har jag haft idag. Stress stress stress. Stress till skolan, stress på lunchen, stress hem, stressäta, stress skicka in social science, stress springa till teatern och stress komma ihåg repliker :@


GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh!


Jag börjar känna mig som ett sykbryt igen :P och nu är jag jättetrött. :(


godnatt <3

Av Becca - 10 april 2008 16:45

 Snygg säääni och rebis


Idag så har jag haft en lååååååååååååååååååååååååååååååång dag på skolan :S och mina hungerbegär existerar forrtfarande :S


Innan sista lektionen idag skulle jag och Matilda gå till ica och köpa en coca cola. Men det blev inte av, Philip och Sara skulle också dit och när jag såg dom plocka massa godis, så blev vi tvungna att köpa oxå. JOBBIGT, snacka om att vara en tjockis!


Aja sedan sista lektionen så hade vi Natural Science... Det var faktiskt ganska kul :D hihi, vi lyssnade på fågelläten XD och tittade på fåglar :D hahaha nu låter det som om jag har förvandlats till skogsmulle, men serri jämfört med alla andra lektioner idag så var det kul. Eftersom Matilda och jag var hyffsat trötta efter dom tre senaste lektionerna, så blev det också mycket skratt! :D


MEN en sak jag la märke till under lektionen, som bara förvånade mig så extremt. Våran lärare som inte alls följer modet till punkt och pricka och oftast har väldigt ja... typiska honom kläder, hade idag en rutig skjorta med uppkavlade ärmar. Jag granskade skjortan och tänkte: Hur kan det komma sig att en lärare i medelåldern kan sätta på sig en sådan skjorta och bära den snyggt, när det finns sååååå många killar som skulle vara så snygg i skjorta med uppkavlade ärmar, inte har fattat det själva :S Nu låter det som om jag finner min lärare attraktiv eller något, det gör jag inte, bara för att försäkra.... inte för att det skulle vara fel men... MEN JA REBECCA dom fattar nog :)


SÅ alltså, jag skulle vilja att snygga killar fattar vad som är snyggt på dom !

fast alla har ju sin stil... kanske tur det. MEN ÄNDÅ!






Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards