Alla inlägg den 30 april 2008

Av Becca - 30 april 2008 01:26

Joho då jag var på teatern IDAG igen :) Vi hade föst föreställning och sedan så stannade vi kavr för att se alla andra föreställningar, när man nu får gå in gratis ska man väl passa på.


I pauserna sprang jag, Jossan och Lisl och gjorde ´lite promoting för ung teater festival nr 2 XD vi delade ut informations lappar och satte även lappar på bilar XD hahhahaha

:P men vadå vi måste ju visa att vi finns :D


Sedan blev det ju som vanligt onyttiga saker som är ätbara, dte blir dte jämt på teatern. Sedan så hann vi med diskussioner och skratt oxå offcourse :P Jag typ älskar min teatergrupp, den är myyys och vissa människor har man bara så kul med :D vad bra lixom :D


Aah nu ska jag fundera på vad jag ska bringa för mat till knytkalas middagen med vännerna imorgon... svårt juh :( no ideas, sedan ska jag drömma om min underbara man, joao :P hahha XD he's my man, and I love him (L)


Godnatt <3

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards