Alla inlägg den 27 april 2008

Av Becca - 27 april 2008 21:06

Jag kom nyss hem från teatern :) Vi tyckte hela tiden att det inte alls gick lika bra som på premiären, men efteråt fick vi höra annat från våra ledare, vi var tydligen BÄTTRE! oj går det ens ;)


Haha , ah jag älskar teatern iaf :) alla människor är så roliga och mysiga :)


Efter våran föreställning träffade jag Maria :D som hade kollat på oss utan min vetskap :O men det var kul :D


Sedan när alla åskådare hade åkt hem så hittade vi en påse med massa bullar som någon hade köpt till oss. Rebecca ( inte jag utan wiklund) var inte sen att slänga sig över påsen och leta fram krämbullar :P sedan följde alla andra efter och snart satt vi o mumsade wienerbröd (stavning :S) kanelbullar och krämbullar XD haha och det blev inte bara en omgång :P


Det var gott :D


Nu ska jag typ mysa och senn sova :D


godnatt fina människor <3



Av Becca - 27 april 2008 11:09

Igår så var jag med Matilda en sväng, vi åt tårta och såg en jättemysig film, sex lektioner i kärlek :) Den var bra!


Senn blev det plugg och sedan bar det av till premiärfesten på kvartersteatern :D där vart det uppträdande, fula små uppdrag ala Kvartersteatern, och sedan även Jag har aldrig, med nåra ledare plus andra. Det var så sjukt roligt. Jag skrattade kanske konstant i två timmar. Jag höll på att dö. När man hör om allas olika sexupplevelser och fylleupplevelser så håller man ju på att dööö.


Oj det var sjukt roligt iaf, sjukt roligt.


Efter en lyckad och rolig kväll med teatrarna så åkte vi hem. Påvägen plockade vi uppp Joao :) som skulle sova hos mej :D Vi gosade och såg på film tills 2, senn somnade vi XD hahah

Nu har min älskling precis åkt till jobbet, och här sitter jag och ska... typ plugga. KUL :P


Aja föreställning ikv, hoppas det går bra :D


Later <3



Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards