Alla inlägg den 7 april 2008

Av Becca - 7 april 2008 19:40

Så kommer min älskling till mig :) då ska jag krama honom :) mycket :D


Jag sitter och finurlar på nåra snygga solisar till sommaren, och NEJ tack jag vill inte ha wayfers kopior som alla andra. Jag tror inte dte blir dte iaf, men eftersom man bor i sundsvall så får man köpa det som finns. Och eftersom affärerna redan har exploderat av enbart wayfers kopior i alla världens färger så känns det rätt hopplöst. Jag vill inte ha nåra tråkiga solisa från fjolåret heller, jag är sugen på nått nytt och eget :D

Typ något i stilen som på bilden ovan, sjkut roliga :D


Jag sitter btw just nu och lyssnar på ännumer filmmusik. Jag bara älskar Yann Tiersen i Amelie och har totalt fått upp ögonen för honom. Han är sjukt bra. Nu också efter att jag sett This is england har jag hittat ännumer bra piano musik! Sorglig men sjukt bra. Så filmmusik, och alla som känner Rebolah vet att Rebolah älskar film, bra filmer, sjuuukt mycket och därför även filmmusik sjuuuukt mycket!


Här är länken :D lyssna och njuuuuut!


http://youtube.com/watch?v=U8zXLQCx5gw&feature=related



Av Becca - 7 april 2008 18:29

Jag döör jag vill ha sommar NU! jävla irriterande väder. Jag orkar inte med det mer. Kan det bara sluta regna och vara kallt!!?


Jag vill ha sommar! jag vill shoppas sommarkläder jag vill bli brun jag vill ha gf jag vill ha sommarlov och underbara kvällar och jag vill ha uteserveringar!


Imorgon efter skolan tror jag det bär av för att shoppas, jag bara MÅSTE köpa nåra grejjer. Det är mycket viktigt för mitt välmående just nu.


GRAAA! jag blir helt galen när jag tänker på sommarens snygga kläder :D



Av Becca - 7 april 2008 08:53

Jag är en banan :D

Av Becca - 7 april 2008 08:45

Godmorgon säger jag :D jag har just duschat och ätit lite frukost. Och bla insett att det är T-R-Å-K-I-G-T väder ute idag :D... :( Varför är det inte sol för :(:(:(


Jag orkar inte gå till skolan men man måste ju. Båring. Funderar på att gå på gymmet efter skolan, men det beror på. Vi får la se vad som händer.


Ah godmorgon iaf <3

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards