Alla inlägg den 17 april 2008

Av Becca - 17 april 2008 21:33

Mys Joao <3


Nu sitter jag och dricker te :) tihii :) gott och grönt så klart :D


Jag har komme hem från teatern där jag enbart fixade skor till Solveigs outfitt och sedan satt o gosade i soffan med diverse trevligt teater folk :)

Vi fick även tröjorna idag, som är röd och snygga och det står Ung Teater Festival på dom :D smile :D


Imorrn blire skola, bläää :( sedan blire Joao :D jäää! min gos (L) Imorgon har vi även varit tillsammans i fyra månader :O det är sjukt! men underbart :D


nu ska jag sova, godnatt <3



OJ

Av Becca - 17 april 2008 16:12

 Vad jag älskar dessa två kvinnor, dom lagar tydligen sjukt god mat, ser så ut iaf på tven XD, och dom lagar inte GI mat el diet mat :D dom lagar GOD mat :D GOOOOD mat, blir man inte bara överlycklig :D Som i förrgår då Nigella lagade chokladmousse. GUD jag  dör vad gott det ser ut! ska fan försöka mig på att göra nått liknande i helgen... det kommer nog att gå bra Rebecca :)...



Av Becca - 17 april 2008 15:46

Jag bor i Sundsvall :D jag upprepar, JAG BOR I SUNDSVALL :D


OJ vad detta stör mig ibland. Sundsvall är inte inavelt litet, men absolut inte en stor stad. Sundsvall är ett spindelnät, alla har någonslags relation men någon, KÄNNS DET SOM. Det är bara så sjukt uttråkande ibland. Kan man inte bara få vara som amelie?

Amelie från monmartre, jag vill! jag vill bo i en stad och inte ha en relation till ALLA i staden. Sjukt bra film btw och Audrey är ju so extremt ovacker.... INTE :)


Iaf, går man på stan i Sundsvall så kommer du garanterat träffa MINST tre människor som du känner på nogot sätt. Förlåt Sundsvall men ibland orkar jag bara inte.


Men efter gymnasiet bär det iväg, London? LA? Italien? ja vart vet jag inte riktigt än! men ut i världen ska jag och uppleva!


Jag kände för att göra detta fiiina inlägg i skrivstil/ kursiv bara för att lixom :D


<3 


Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards