Alla inlägg den 15 april 2008

Av Becca - 15 april 2008 21:21

säger jag :D jag har fruktansvärd växt/ träningsvärk i mitt ena ben :( jag dör. Jag sitter här och tittar ner i ett halvfullt glas av upplöst alvedon och funderar på att dricka det, men det är ju så jävla äckligt :( BLÄÄÄÄÄ!


Jag ska se på DH nu :D underhållande, och njuta av min alvedon :S


Sedan blir det kuddkramning :) gånatt <3

:D

Av Becca - 15 april 2008 20:35

Idaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag kom min gosis till mje efterskolan :D vi myste sönder :D gaah jag längtar efter honom nu :( längtar tills i hlegne då vi ska se på film och mysa och kramas hela natten :D


Jag har funderat och insett att chansen att det skulle bli vi vara ju så nära noll man kunde komma, men på nått konstigt sätt så blev det vi ändå. Jag måste säga att allt var som i en romantisk film, blickar som möts, tillfälligheter, speciella och småromantiska möten och stjärnfallet, som jag inte glömmer :D helt underbart, och även om oddsen inte ens existerade så blev det vi, och det är jag väldigt glad över <3


Och japp jag skriver enbart detta inlägg för att jag saknar Joao :)


<3

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards