Alla inlägg den 1 april 2008

Av Becca - 1 april 2008 21:24

Har jag varit på skolan och haft MATTEPROV :D det var kul. jag kände mig duktig och kreativ :D... nej jusste det gjorde jag inte :)


Sedan var jag hemma hos matilda och vi knäppte fula kort till en uppgift vi gör på svenskan XD jag var utklädd till man och agerade modell ;) hahahaha! sedan så gbörjade vi självklart prata kläder så nu är jag hyper på att shoppas sommarkläder! gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!


Aja nu har jag gjort en as jobbig spanska uppgift då man ska översätta en hel jävla artikel i en spansk tidning...! ja och jag vill inte veta va jag får för betyg på den :S hahah sjukt pinsamt dåligt gick det här :P


Imorrn ska jag iaf vara med min pälskis :D vi ska troligtvis gå på bio :D jag längtar jättettettetetetetetettttteeeeeeemkt :D


Godnatt snygga människor och jag lägger in en bild på ett par snyggish skor som jag ska köpa från dinsko :D snygga till sommarn vettni!


nehe funkade inte så nu får ni kolla själva XD http://www.dinsko.se/Dam/Modeller/Ballerinor-och-pumps.aspx?art=235054



Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards