Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Becca - 17 februari 2009 21:43

I brist på annat roligt att göra som exempel kinesiska glosor eller att diska så bestämde jag mig för att titta runt på intranätet, vad hittar jag? Jo detta:


http://www.youtube.com/watch?v=kQRBaBYoXnM


Men vad i fridens dagar! Okej jag kanske inte är den bästa att säga åt föräldrar hur deras barn ska uppfostras, men vad jag kan ta med mig av denna erfarenhet är väl ändå detta: Så där ska INTE jag uppfostra mitt barn.


Med det konstaterat måste jag få fråga: vad är meningen med att gå i skolan när man låter sin mamma göra alla läxor och uppgifter, hur mycket kommer denna tjej kunna när hon slutat skolan? Inte mycket, men det är ju tur att hon vet vilken nyans på solduschen som är inne, och hur man poserar på ett skönhetstävlingspodie. Vem skulle inte anställa henne som VD på volvo?


Oj... I'm speachless.

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards