Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Becca - 3 februari 2009 21:41

Ja gott folk, jag tänkte bara fresta med den lilla informationen om att jag, Rebecca, RebiZ, Reckan, JAG har sovmorgon imorgon. Fint tänker ni, men allvarligt nu, jag har sovmorgon till klockan 12.25 Hur bra låter inte det?!!!


Lycklig kvinna ska knarka sitt te (läskigt det där hur man blir beroende)Sedan blir det nog en film och långa samtal med vänner och min gos.


Tack för mig!

Av Becca - 3 februari 2009 20:13

Det blev varmbad ändå, mysigt värre. Nu känner jag mig ren och fräsch som en citrusfrukt! jag vet inte varför det blev just en citrusfrukt men jag förknippar dom med ordet fräsch- troligen för att man blir inmatad med detta under reklamerna för hårshampon och så vidare.


På tal om citrusfrukter så ska jag ta mig en kopp grönt te med citronsmak nu! Mitt favvo is back in the building and I looove it!



Av Becca - 3 februari 2009 18:41

Hallå där kära kamrater, här sitter jag med torra ögon... varför undrar ni? njae kan bero på att jag suttit vid datorn aldeles för länge och pluggat. Kul med plugg lixom så jag vräkte på med allt jag kunde hitta att göra. Eller nej riktigt så var det inte. Istället har jag knåtat på och försökt men någon succé är inte att tala om. Vad jag behöver nu skulle kunna vara en paus? ja kanske, men samtidigt borde jag plugga ofantligt mycket mer än vad jag redan gjort.


Btw så köpte jag mitt favvo te påvägen hem, gudars vad glad jag är att det finns hemma nu. Känner mig nästan lite fattig utan det. Återligen måste jag säga att skollessheten ( ett ord jag använder kanske ) har återfunnit sig i min kropp. Så sjukt tråkigt. Men men man ska väl inte klaga, man har ju iaf möjlighet till studier vilket många i andra delar av vår värld inte har.


Nu blire nog ändå en kopp te och en paus med något roligare än plugg. Kanske till och med ett varmbad, MUMS!


Later

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards