Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Becca - 2 februari 2009 21:13

Dagens absoluta JagStörMigPå moment är personer som absolut måste vara i centrum 24/7 annars är dom en big failure. Dessa personer kan vara så krävande, så påfrestande så högljudda och så arroganta att det enda man vill at the end of the day är att kasta en paj i ansiktet på dom... eller likanande.


Jag är så leds på att tollerera detta, och det värsta är väl ändå alla dessa människor som inte ser vad personerna i fråga gör, dom ser inte hur falsk och uppmärksamhets sökande denna människa är. Istället hedrar vi denna person, sätter denne på en pedistal och kysser vid dennes fötter.


Förvirrande, förtvivlande. När tänkter vissa personer växa upp och hitta sig själva? jag antar att det blir någon gång. All lycka till dom. Men jag är inte den som smörar när jag hamnar i liknande situation. Det stadiet har jag lämnat långt bakom mig, någonstans i sjuan. Tack gode gud för det.


Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards