Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Becca - 1 februari 2009 21:58

Sanni åkte nyss hem efter att vi spenderat kvällen ihop. Ja inte för att detta ska missförstås, te och film var allt som försegick inne i mitt rum, inget annat. Filmen i fråga var inte alls så bra som jag hoppats på. Det var någon Disney film i form av "A cindrella story". Faktum är att filmen fick mig att må dåligt.


Den skulle ju handla om kärlek, men kärleken mellan huvudrollsinnehavarna kändes inte det minsta äkta, ELLER romantiskt. Det kändes jobbigt och självklart. Nån jävla popstjärna som blir kär i en vanlig tjej. Piss off vill jag säga till den filmen, allmänt dålig film. Det är inte så kärlek är, kärlek består inte av blekta tänder, smink, hårförlängningar och en tanad kille med hårvax som ska vara en "popstjärna". Pop är inte ens bra, popstjärna är inte ens något man tänder på, man blir mer äcklad.


Ska det vara så ska det vara. En man med något speciellt. Kanske tatueringar... (jag vet inte, fniss) eller någon allmänt snygg person med en spännande personlighet. En annan kultur och en annan syn på livet kanske. INTE Hollywood Love it is not for me.


Ja efter att avreagerat mig på denna film så ska jag meddela att "The Holiday" går på trean, så bra film, så mysig film, MEN jag ska upp tidigt imorgon så jag kan inte se klart den. Aja nu ska jag motvilligt slita mig ifrån tv:en och gå till sängs.


Natti natti!


Av Becca - 1 februari 2009 17:17

GoKväll!


Ja, kväll och kväll, men det är snart kväll iaf. Jag måste meddela att middagen blev mycket lyckad faktiskt, sjukt söta mvar de små grabbarna när dom stog och försökte steka köttfärs och hacka lök. Mycket charmigt tycker jag. Att dom sedan faktiskt lyckades rätt bra var ju en surprise tycker jag.


Efterätten stod som sagt vi för, mycket bra den med. Det blev en liten skräckis efter middagen, den hette något liknande som: The Ruins. Läskig faktiskt. Sammanfattat var detta en lyckad kväll med enbart mysiga och söta personer. Vilket trevligt sällskap vi är, mihi. Jag sov över hos mitt hjärta, mycket mysigt det med.


Annars ska jag väl berätta att jag var på stan med Lisl idag, vi pratade av oss och jag shoppade loss på indiska. Köpte ett par brallisar (byxor) som jag spanat på ett tag. Puss på dom, dom är piss snygga. Sedan köpte jag även en snygg klänning på rean. Nöjd Rebis. Det som fattas är en förökning i min örhänges samling, jag vill shoppa!!! men det tar vi en annan dag.


Nu blir det TEEEEA!


Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards